reklama

J.....

Nazvem ju tak. Je tak blízko, skoro každý deň som s ňou, ale predsa tak ďaleko. Poznám dievča. Je zvláštna. Náš vzťah –kamarátsky- bol veľmi dobrý. Keď však prišla jedna „posratá“ hádka všetko sa pokazilo. Tento príbeh je čudný no stále nevyriešený, aj keď by som chcel inak.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ako vystrašený 15-ročný„zasran“ som kráčal po chodbe Obchodnej akadémie v Prievidzi. Vošiel somdo triedy boli tam len Pastuška, Antolka a Bakus – ešte som ich samozrejmenepoznal. Myslel som však, že nepatria do mojej triedy , pretože vyzerali oveľastaršie.

Sadol som si hladiaci natabuľu, hanbil som sa. Neskôr sa to začalo plniť.

Ju som si až tak nevšimol.Sedela kúsok odo mňa. Neskôr keď som ju zbadal vyzerala trochu drzo no aj takmi bola sympatická. Keď sme sa začali spoznávať stále sme sa doberali.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prejdem o niekoľkokapitol ďalej.

Presadla si do poslednejlavice. Bola vždy veľmi nápadná a vždy dala najavo, že je v triede.

Keď sme si našli k sebecestu, bolo to super kamarátstvo, mal som ju rád, stále aj mám.

Keď prišiel deň,v ktorom sa to pokazilo, bolo mi to vtedy jedno, pretože som si myslel, žeto nie je až také vážne, ja som vlastne nebol ani nahnevaný. Začalo sa tonezmyselným nadávaním. Ani neviem prečo sme si nadávali len tak zo „srandy“,možno je to choré ale nám sa to zdalo smiešne. Nechápem prečo som začal kričaťže už stačilo , že to prehnala, aj keď ja som zo seba chŕlil také istéoplzlosti ako ona.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Odišiel som. Samozrejme predodchodom som nezabudol zakričať , že som s ňou skončil. Na druhý deň smesa nebavili, robili sme sa že sa nepoznáme.

Trvá to už niekoľko mesiacov.

Raz som však išiels mamou po nadchode nad koľajnicami a zrazu sa objavila. Nevedel somako zareagovať išla oproti nám, čakal som.... čo sa stane, zrazu mi povedalačau...................................................Začudoval som sa bolo mizvláštne. Večer som si ľahol do postele a premýšľal. Napadlo mi , že jejnapíšem ........... Moja sms znela .......ahoj už sa nehneváš..... Čakal somnapäto, no dúfal som , že nejaká odozvabude.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Odpísala

Neviem , mám zmiešané pocity.Vymenili sme si asi ešte 3 sms – ky no pointa ich významu bola, že kamarátstvouž nebude také aké bolo predtým, no necháme to na čas. Takto to chcela ona, jasom ju nechcel prehovárať.

V triede to všakvyzeralo tak isto , nerozprávali sme sa . Sem - tam sme prehodili pohľadmi, tobolo tak všetko.

Po dlhšom čase.

Dnes sme zase mali konflikt.No ona bola iná ako inokedy. Zdalo sa mi , že nie je až taká „nasratá.“

Myslím , že už sa nikdys J nepomerím, neviem ako...........................

Neviem ako to bude pokračovaťno dúfam , že to nejako dopadne , dúfam , že v dobrom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tieto myšlienky som napísal asi pred dvoma rokmi.Prešlo už veľa času. Som rád, že to dopadlo dobre. S J sme si opäť našlicestu. Mám ju radšej ako predtýmJ.

„Kuře“ vždy si pre mňa veľa znamenalo, a vždybudeš...

Roman Wesserle

Roman Wesserle

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

.....trochu lenivý optimista.....ktorému sa nikdy "huba" nezastaví... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu